مریم نواز کے بیانیے نے ن لیگ کو اس نہج تک پہنچایا ہے، شہباز گل

لاہور: ترجمان وزیراعلیٰ پنجاب شہباز گل نے کہا ہے کہ مریم نواز کے بیانیے نے ن لیگ کو اس نہج تک پہنچایا ہے، ایک دوسرے کو چور چور کہنے والے آج بغل گیر ہیں۔

تفصیلات کے مطابق ترجمان وزیراعلیٰ پنجاب شہباز گل نے مریم نواز کے بیان پر ردعمل دیتے ہوئے کہا ہے کہ سڑکوں پر گھسیٹنے کا نعرہ لگانے والوں نے قوم کو بیوقوف بنائے رکھا، ن لیگ، پی پی نے ملک کو قرضوں کی دلدل میں دھکیلا ہے۔

شہباز گل نے کہا کہ ووٹ کو عزت دو کا نعرہ لگانے والوں نے آئین کو کبھی عزت نہیں دی، شہر میں ایماندار تھانے دار آجائے تو سب چور اکٹھے ہوجاتے ہیں۔

ترجمان وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ چور دروازے یا خزانے میں چوری ن لیگ سے بہتر کوئی نہیں جانتا ہے، ن لیگ، پیپلزپارٹی نے لوٹ مار کرکے بیرون ملک جائیدادیں بنائیں۔

مزید پڑھیں: ن لیگ کی پارٹی قیادت کا اجلاس: عید کے بعد بھرپور احتجاجی تحریک چلانے کا فیصلہ

ایک سوال کے جواب میں شہباز گل نے کہا کہ ہمدردیاں حمزہ شہباز کے ساتھ ہیں انہیں مریم نواز کو پارٹی میں قبول کرنا ہی پڑے گا۔

واضح رہے کہ مسلم لیگ ن کی نائب صدر مریم نواز نے حکومت پر تنقید کرتے ہوئے کہا تھا کہ حکومت مخالف کسی تحریک کی ضرورت نہیں، حکومت خود ہی گر جائے گی۔

ان کا کہنا تھا کہ عوام کی بالا دستی سے ہی ملک چلے گا، حکومت کے پاس جھوٹ بولنے کے علاوہ کچھ نہیں ہے، نواز شریف کا بیانیہ پاکستان کے اچھے مستقبل کی ضمانت ہے۔

Comments

comments




Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *